Pawilony są przydatne w każdej firmie handlowej. Mogą stanowić dopełnienie sklepu stacjonarnego lub też być głównym punktem sprzedaży. Wyjątkowo dobrze sprawdzają się podczas giełd i podobnych imprez, a oprócz tego, ze względu na mobilność i szybki montaż, wykorzystuje się je na przykład do prowadzenia sprzedaży na sezonowych wyprzedażach lub w miejscowościach letniskowych. By pawilon handlowy dobrze wypełniał swoje zadania, powinien być właściwie dostosowany do potrzeb użytkownika. Na co więc zwracać uwagę przy jego doborze?
Pawilon handlowy – jak dobrać?
W ofercie producentów znajdziemy różne rodzaje przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich można zaliczyć do jednej z dwóch grup – pawilonów namiotowych oraz ze sztywnymi ścianami. Te ostatnie wykonywane są na przykład z drewna albo płyty obornickiej. Cechuje je stosunkowo szybki montaż, jednak ich mobilność jest znacznie mniejsza niż pawilonów namiotowych. Są też od nich o wiele droższe, przez co polecane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję kas biletowych, kiosków bądź portierni.
Pawilon namiot – dlaczego warto go używać?
Jeżeli pawilon handlowy ma być raz za razem przestawiany lub priorytetem są dla nas koszty, najodpowiedniejszym wyborem będzie pawilon namiot. W przeciwieństwie do popularnej opinii, tego rodzaju konstrukcje odznaczają się znaczną trwałością, która jest rezultatem użycia do ich produkcji najwyższej klasy surowców. Zarówno powłoki, jak i rury, z których wyprodukowane są szkielety, są odporne na trudne warunki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne. To sprawia, że namiotowe pawilony handlowe, o ile będą prawidłowo konserwowane, posłużą wiele lat – nawet przy częstym użytkowaniu.