Pozycjonowanie long tail, lokalne i okresowe

Zamów pozycjonowanie Krakow na https://seo4.net/pozycjonowanie-stron/

Istnieją trzy kluczowe sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie okresowe.

Pozycjonowanie Lokalne

W takim pozycjonowaniu kluczowe jest dodanie do słowa kluczowego nazwy danej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można wziąć pod uwagę z reguły:
– państwo (przykładowo “producent słodyczy Polska”)
– miejscowość (“siłownia Kraków”)
– dzielnicę (“sklep obuwniczy Jeżyce”)
Pozycjonowanie lokalne rewelacyjnie zda egzamin w przypadku podmiotów lokalnych, które adresują swoją ofertę tylko do odbiorców rezydujących w danym regionie. Ten sposób pozycjonowania jest wykorzystywana również wówczas, gdy przedsiębiorstwo nie ma finansów na reklamę i nie może konkurować na frazy bez dopasowania lokalnego, np. zamiast “sklep rowerowy”, to “sklep rowerowy Kraków”.

Pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon

Kolejny rodzaj pozycjonowania to odpowiednie i sprawdzone wyjście dla posiadaczy niewielkich środków na reklamę. Dzięki stosownemu doborowi słów kluczowych, nie tylko będzie można wejść w niszę związaną z wybraną branżą, ale również koszty reklamy w Google Adwords znacznie się obniżą. Pozycjonowanie Long Tail to też znacznie mniejsza konkurencja. Istotne jest również to, iż rośnie trend wprowadzania rozbudowanych zapytań w wyszukiwarkach.
Frazy pozycjonowania Long Tail to np.:
– golarka Eldom MT500 szara,
– smartfon Huawei P30 biały,
– obuwie puma Turin II białe sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest bardzo istotne zwłaszcza dla sklepów online. Przy użyciu tego typu fraz, sklepy mające w swojej ofercie bardzo szeroki asortyment artykułów mogą się jeszcze efektywniej pozycjonować w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe pełni specyficzną funkcję przed cyklicznymi bądź jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak koncert znanego piosenkarza, Zielone Świątki lub Dzień Matki. Ten wariant pozycjonowania jest szczególnie efektywny, jeśli popularna w danym czasie fraza zostanie znaleziona i użyta ze stosownym wyprzedzeniem. Zazwyczaj pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w branży gastronomicznej oraz turystycznej. W większości wypadków należy zainicjować je na osiem do dziesięciu tygodni przed ważnym wydarzeniem, ażeby wyszukiwarka Google zdążyła zaindeksować nową albo uaktualnioną treść strony.

Nasz adres:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]