Szkolenia RODO dla właścicieli sklepów internetowych

Rok 2018 zostanie zapamiętany między innymi przez wejście w życie rozporządzenia o ochronie danych osobowych. Dyrektywa unijna dotycząca ochroną danych osobowych przyczynił się do sporego zamętu w wielu branżach. Jej skutki odczuły zarówno instytucje publiczne (szpitale, urzędy oraz szkoły), jak i firmy z sektora prywatnego. Mowa tu przede wszystkim o sklepach internetowych, a także podmiotach wykonujących dla nich różnorodne usługi. Żeby ustrzec się kłopotów wynikających z niewłaściwego administrowania danymi, ich pracownicy winni wziąć udział w szkoleniu RODO.

Szkolenie RODO w e-commerce – dlaczego to się opłaca?

Szkolenia RODO to najlepszy sposób na to, by zagwarantować sobie, że dane osobowe użytkowników Twojego sklepu będą poprawnie zabezpieczane, a Tobie nie będą grozić kary przewidziane w unijnym dokumencie. Praktyczne szkolenie z RODO w e-commerce umożliwi nam przystosowanie pracy sklepu internetowego do nowych regulacji. W czasie kursu administratorzy danych osobowych, czyli ADO, dowiedzą się również jak rozwiązywać typowe problematyczne kwestie, na które natkną się w swojej pracy.

Jak przebiega szkolenie RODO w branży e-commerce?

Szkolenia RODO są niedługie – przeważnie całą wiedzę można przekazać w jeden dzień. Ich uczestnicy nie muszą posiadać dużego doświadczenia – ogólna wiedza z obszaru ochrony danych osobowych jest wystarczająca. Kurs jest podzielony na kilka bloków, w obrębie których mają miejsce odczyty ekspertów, pokazy multimedialne oraz dyskusje nad case studies. W czasie szkoleń RODO w e-commerce znajdzie się również czas na dyskusje, podczas których instruktorzy odpowiadają na zapytania uczestników, rozstrzygają ich wątpliwości i tym samym pomagają im przyswoić zdobytą wiedzę.